loading...
فوتبال وب
سیاوش عبدی بازدید : 75 دوشنبه 23 مرداد 1391 نظرات (0)
خبرگزاری مهر- گروه فناوریهای نوین: قطر روز دوم دسامبر در جلسه فیفا در زوریج سوئیس به عنوان میزبان جام جهانی 2022 انتخاب شد. به نظر می رسد که توسعه فناوری تنها کلید موفقیت این کشور دارای شرایط آب و هوایی سخت برای یک میزبانی در خور توجه باشد.



سیاوش عبدی بازدید : 85 دوشنبه 23 مرداد 1391 نظرات (0)
سیاوش عبدی بازدید : 83 دوشنبه 23 مرداد 1391 نظرات (0)

چهاردهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های اروپا از هشتم ژوئن تا یكم ژوئیه 2012 به میزبانی مشترك اوكراین و لهستان برگزار می‌شود. این سومین باری است كه میزبانی رقابت‌های یورو به طور همزمان از سوی دو كشور صورت می‌گیرد. پیش از این هلند و بلژیك در سال 2000 و اتریش و سوییس در سال 2008 میزبانی مشترك این رقابت‌ها را به عهده داشتند.


ورزشگاه‌هاي يورو 2012 در يک نگاه
 
 
 
ورزشگاه‌هاي يورو 2012 در يک نگاه
 
 
 
 
ورزشگاه‌هاي يورو 2012 در يک نگاه
 
 
 
 
 
 
سیاوش عبدی بازدید : 77 یکشنبه 22 مرداد 1391 نظرات (0)

زین‌الدین یزید زیدان (زاده‌ی 23 ژوئن 1972 در مارسی, فرانسه) (ملقب به زیزو) فوتبالیست شهیر فرانسوی (الجزایری‌‌الاصل) است که در میانه‌ی میدان بازی می‌کند و عموماً به عنوان یکی از به‌ترین بازی‌کنان تاریخ فوتبال شناخته می‌شود. او تا بحال برای تیم‌های باشگاهی همچون یوونتوس و رئال مادرید و تیم ملی فرانسه به میدان آمده است.

سیاوش عبدی بازدید : 86 یکشنبه 22 مرداد 1391 نظرات (0)
 

متولد : 1979/5/19

 

ملیت : ایتالیایی

باشگاه کنونی : آث میلان

شماره : 21

پست : هافبک

قد : 178سانتیمتر

وزن :۶۵ کیلوگرم

محل تولد: ایتالیا ، برشا ، فلرو

افتخارات المپیک : مدال برنز فوتبال مردان - المپیک 2004 آتن

سیاوش عبدی بازدید : 92 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

رکورد انتقال 56 میلیون پوندی کاکا فقط چند روز دوام داشت و با ترانسفر کریستیانو رونالدو مقام دوم گرانقیمت ترین بازیکن فوتبال را بدست آورد. خیلی از فوتبالدوستان بویژه هواداران رئال مادرید علاقه دارند تا بیشتر از بازیکن محبوبشان بدانند. مطلب زیر نگاهی گذرا به زندگی این پسر محجوب، بااخلاق و خوش تکنیک برزیلی است، از آغاز تاکنون...


سیاوش عبدی بازدید : 82 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (1)

 

 بسیاری از تیم های بزرگ جهان برای خودشون موزیک های رسمی دارند . باشگاه بارسلونا هم یکی از

این تیم هاست که یک موزیک به عنوان موزیک رسمی باشگاه خود دارد.البته این موزیک با موزیک

رسمی منطقه باسک متفاوت است.دوستانی که مایل هستند موزیک رسمی باشگاه بارسلونا را دانلود

کنند به ادامه مطلب مراجعه فرمایند.                                                                                          

 

دانلود آهنگ رسمی باشگاه بارسلونا 

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                     

سیاوش عبدی بازدید : 72 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)


 

تاریخچه بازیهایاستقلال پرسپولیس

اين دو تيم تاکنون 69 بار به مصاف هم رفته اند که 15 مسابقه در فصل بهار برگزار شده است. 
اين ديدار در حالي در ورزشگاه آزادي تهران برگزار مي شود که در 15 بازي گذشته دو تيم در بهار، استقلال صاحب 7 پيروزي، پرسپوليس 3 برد و 5 بازي نيز با نتيجه تساوي خاتمه يافته است. 
اما درمجموع 69 ديدار گذشته، 21 پيروزي براي استقلال، 17 برد براي پرسپوليس و 31 بازي به تساوي انجاميده است. 
نتايج کامل ديدارهاي گذشته دو تيم در ذيل آمده است: 
ادامه مطلب

سیاوش عبدی بازدید : 63 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)

 اولین دوره (فصل 81 - 1380)
1-
پرسپولیس (49 امتیاز)، 2- استقلال تهران (48)، 3- فولاد خوزستان (45)، 4- پاس تهران (43)، 5- ابومسلم مشهد (40)، 6- ذوب‌آهن اصفهان (39)، 7- پیكان تهران (38)، 8- برق شیراز (38)، 9- سپاهان اصفهان (36)، 10- فجر سپاسی شیراز (34)، 11- سایپا (33)، 12- ملوان بندر انزلی (27)، 13- استقلال رشت (16)، 14- تراكتورسازی تبریز (15)

سایر اطلاعات) آقای گل: رضا عنایتی (ابومسلم) با 17 گل زده، بیشترین برد: پرسپولیس و استقلال تهران (13 برد)، کمترین باخت: پرسپولیس و پاس تهران (3 باخت)، بهترین خط حمله: ابومسلم مشهد (40 گل زده)، بهترین خط دفاعی: استقلال تهران (21 گل خورده)، سرمربی تیم قهرمان: علی پروین، سقوط به لیگ یک آزادگان: استقلال رشت و تراکتورسازی تبریز

 

سیاوش عبدی بازدید : 60 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)
Casillas Camiseta Real Madrid 2012-13
realmadrid.com

 زمانی که 22 ساله بودم، ایکر به دنبال آمد. زمانی که خودم هنوز بچه بودم. اما همیشه یک فرد مسئولیت پذیر بودم. درس می خواندم و کار می کردم، دوست داشتم نقشه هایی که برای زندگی ام داشته ام را خیلی خوب انجام دهم، اما با باردار شدنم نقشه هایم شکست خورد. فوتبال برایم ذره ای جذابیت نداشت، صفر! اما به نظر می رسید زندگی من بوسیله افرادی که در اطرافم بودند، نشانه دار شده بود. آنها فوتبال را دوست داشتند. دوست من که بعد ها شوهرم شد عاشق فوتبال بود و همچنین اولین رئیسم هم فوتبالی بود. قبلا من در یک برنامه رسانه ای کار می کردم و رئیسم خوزه ماریا مارتینز روویرا از هواداران بزرگ فوتبال بود. چند سال قبل او برای ریاست باشگاه بارسلونا نامزد شد که لاپورتا برنده شد. ضمنا خوزه لویس به بیلبائو منتقل شد. ما ازدواج کردیم و برای زندگی به آنجا رفتیم. یک آپارتمان در طبقه پنجم نزدیک کمپ ولانتین اجاره کردیم که ده دقیقه با مرکز شهر فاصله داشت. در بیلبائو باردار شدم و تمام دوران حاملگی را انجا سپری کردم. من این اسم را برای ایکر انتخاب کردم زیرا به نظرم مدرن و جدید می آمد. آنها به من گفتند این اسم به معنای "دیدار" است. یک روز خواندم که آن همچنین به معنای کسی است که خبر خوش و شانس می آورد. مادر و برادرم آنجا زندگی می کردند و تمام اسم های باسکی را برای من پیدا کرده و می خواندند:آیتور، گورکا، ایناکی، تکزما و ایکر، نامی که بیشتر از بقیه پسندیدم. بعلاوه آن به نظرم کمی غیر رایج می آمد هرچند که بعدها فهمیدم ایکر های زیادی وجود داشتند. تمام خاطرات یک سال و چند ماهی که در بیلبائو بودیم، عالی بودند. من هرگز همسایگانم، آوودلینا و آگوستین را فراموش نمی کنم. آنها اهل بورخوس بودند و از ما بزرگتر. خیلی به ما کمک کردند. هرچند زمانی که بارداری من شروع شد، می دانستم که می خواهم بچه ام در مادرید به دنیا بیاید و آنجا بزرگ شود. ما قبل از نقل مکان به بیلبائو یک خانه در موستولوس خریداری کرده بودیم. واقعیت این بود که ما در مورد پول خرج کردن باید دقت به خرج می دادیم، چون هم اجاره خانه را داشتیم و هم پرداخت وام.

سیاوش عبدی بازدید : 62 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)
کریستیانو رونالدو با حضور در منزل نلسون ماندلا به دیدار رییس‌جمهور سال‌های پیش آفریقای جنوبی رفت.
بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۰۸ توانست با ماندلا دیدار کند. این دیدار در منزل شخصی ماندلا صورت گرفت. در کنار رونالدو، کارلوس کرش و همچنین مدیر ورزشی تیم ملی فوتبال پرتغال توانستند با برنده جایزه صلح نوبل دیدار داشته باشند. ماندلا در ژوئیه امسال ۹۲ ساله خواهد شد.

سیاوش عبدی بازدید : 63 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)
بازیکن رئال مادرید این بار در کشورش به دیدار کودکان سرطانی رفت.
 
این یک عکس متفاوت است از بازیکنی که خیلی ها او را با غرورش می شناسند و بر این عقیده هستند که رونالدو فقط و فقط خودش را می بیند.اما ستاره تیم رئال مادرید چند وقتی است که در انجام کارهای خیر پیش قدم می شود. پس از دیدار با کودکان سرطانی در اسپانیا و پرداخت هزینه درمان کودک بیمار دیگری در مادرید،رونالدو این بار در کشورش به دیدار کودکان سرطانی رفته است.


سیاوش عبدی بازدید : 72 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)

چهار شنبه 29/06/1391

 

آدلاید یونایتد استرالیا                                  بنیاد کار ازبکستان

اولسان هیوندای کره                                  الهلال عربستان

سپاهان ایران                                              الاهلی عربستان

الاتحاد عربستان                                          گوانگژو چین

 

 سه شنبه 11/07/1391

 

گوانگژو چین                                                 الاتحاد عربستان

الاهلی عربستان                                         سپاهان ایران

 

چهار شنبه 12/07/1391

 

بنیاد کار ازبکستان                                      آدلاید یونایتد استرالیا

الهلال عربستان                                          اولسان هیوندای کره
سیاوش عبدی بازدید : 70 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)

دو شنبه 09/05/1391

*

صبای قم                      22:00               ملوان

گهر زاگرس                  22:30               پرسپولیس

سه شنبه 10/05/1391

*

داماش گیلان                22:00            پیکان

فجر سپاسی                22:00            صنعت نفت

نفت تهران                     22:00            آلومینیوم هرمزگان

فولاد                              22:00            سایپا

تراکتور سازی               22:00            مس کرمان

سپاهان                        22:00            راه آهن

استقلال                        22:30            ذوب آهن

سیاوش عبدی بازدید : 64 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)

باشگاه بارسلونا تخريب چمن ' نيوکمپ' و بازسازي و کاشت چمن را براي شروع فصل جديد لاليگا آغاز کرده است.


      قرار است در مساحت هشت هزار و 900 متر مربع بذر چمن که از بوردو فرانسه خريداري شده کاشته شود. اين کار تا هفته اي ديگر به طول خواهد انجاميد.


روزنامه مارکا نوشت: چمن تازه نيوکمپ تا ديدار بارسلونا و رئال سوسيداد در نخستين هفته از لاليگا آماده خواهد شد.


به دليل آنکه سيستم خنک کننده براي حفظ و مراقبت از چمن در نيوکمپ وجود ندارد؛ باشگاه کاتالان ناگزير از بازسازي هر ساله زمين چمن است و براي اين کار بايد زمين را تخريب کند و مجددا بذر چمن بکارد.


همزمان با اين کار زمين تمرين بارسلونا هم بازسازي مي شود تا شاگردان '' تيتو ويلانووا'' براي رويارويي با رئال سوسيداد در 18 يا 19 اوت (28 يا 29 مرداد) در آن تمرين کنند.


علاوه بر اين در طول تعطيلات تابستاني؛ بارسلونا فرصت بازسازي هاي ديگري هم داشت که ازجمله آنها بازسازي راهروي منتهي به رختکن، تجهيز ورزشگاه به نورپردازي بيروني و بهبود سيستم آبرساني به زمين و طبقات است.


سیاوش عبدی بازدید : 73 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)

الليجا الإسبانيةCopa de la Liga

 فدراسیون فوتبال اسپانیا و مسئولان برگزاری رقابتهای لالیگا اعلام کرده اند که رقابتهای فصل جدید لالیگا یک هفته زودتر و درروز 18 آگوست آغاز خواهد شد.

این درحالی است که قرار بود تا رقابتهای فصل 2-2011 هم قرار بود در روز 20 آگوست آغاز شود ولی در نهایت به خاطر اعتصاب اتحادیه بازیکنان لالیگا، شروع این رقابتها یک هفته به تعویق افتاد.

این درحالی است که دیدارهای رفت و برگشت سوپرکاپ اسپانیا، بین رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو ویابارسلونا، در روزهای 23 و 30 آگوست برگزار خواهد شد و بدین ترتیب این دو بازی بعد از شروع رقابتهای فصل بعد لالیگا برگزار می شود.

شروع زودهنگام رقابتهای لالیگا به دلیل کمک رسانی به بیسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی اسپانیاست؛ چرا که او در طول فصل پیش رو، بارها برای آمادگی هرچه بیشتر تیم برای جام جهانی 2014 به این بازیکنان نیاز خواهد داشت.

هفته پایانی رقابتهای فصل بعد لالیگا در روز 19 می سال 2013 برگزار خواهد شد و قرار است تا فینال فصل بعد کوپا دل ری، روز 8 می برگزار شود.

درباره ما
بزرگترین مرجع فوتبال|عکس های بازیکنان،عکس های تیم ها، اخبار ورزشی، اخبار لیگ ها، برنامه لیگ ها، جدول لیگ ها، بیوگرافی بازیکنان، طنز فوتبالی، معرفی استادیوم ها، انجمن فوتبالی، تالار های فوتبالی و ....|هر آنچه از دنیای فوتبال می خواهید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 66
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 26
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 324
  • بازدید سال : 2,110
  • بازدید کلی : 23,675