loading...
فوتبال وب
پیمان قهرمانی بازدید : 72 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)

مهدی مهدوی‌کیا گفت: «در نیمه اول بسیار خوب بازی کردیم اما در شروع نیمه دوم استقلال با جلو کشیدن مدافع خود، رو به سوی توپ‌های بلند آورد و همین امر باعث شد بازی خراب شود و روی بازی ما هم تاثیر بگذارد.»

پیمان قهرمانی بازدید : 77 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)

فریدون زندی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: هوادارنی که شعار از بازیکنان میلیاردی می زنند حق دارند ما باید خیلی بهتر از این ها بازی می کردیم ولی ما تاکنون حتی یک ریال هم دریافت نکرده ایم .
وی گفت: برای کسب پیروزی به میدان رفته بودیم ولی موفق نشدیم و باید در بازی های آینده این امتیاز از دست داده را جبران کنیم.

پیمان قهرمانی بازدید : 58 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (1)

 

هر چند به بهانه 248 امين ال‌کلاسيکودربي به جدال دو قطب فوتبال اسپانيا پرداخته شد اما در نگاهي

آماري مشخص مي‌شود رئال مادريد در اکثر عرصه‌ها همچنان جلوتر از بارسلونا است.

انتشار نموداری از تعداد بازی، برد، باخت و تساوی نشان از ال‌کلاسکودربی شماره ۲۴۸ در کل، ۲۹

بازی در کوپادل‌ری، اما ۲۱۷ بازی به رسمیت شناخته شده توسط فدراسیون فوتبال اسپانیا دارد.

پیمان قهرمانی بازدید : 56 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)

عجیب‌ ترین نتایج فوتبال 

 

مجلات همشهری:  رسیدن به پیروزی در فوتبال اهمیت فراوانی دارد. این اهمیت موجب می‌شود «چگونه بردن» اهمیتش را برای بعضی از اهالی فوتبال از دست بدهد و آن‌ها دیگر دنبال یک «مسیر سبز» برای پیروزی نباشند. 

در اینگونه موارد دلار چشم‌ها را کور می‌کند، پای بنگاه‌های شرط‌بندی می‌آید وسط ، کارت زرد و قرمز ابزار خود‌فروشی می‌شود، نیرو با سرنگ به رگ‌ها تزریق می‌شود، جابه‌جایی حساب بانکی نتایج را بیرون مستطیل سبز تعیین می‌کند، توجه به خرافات جای کار تاکتیکی را می‌گیرد اما فوتبال همچنان زنده است و زنده خواهد ماند . حداقل فعلا‌!

پیمان قهرمانی بازدید : 74 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)

عجیب و جالب‌ترین خرافات بین بازیکنان فوتبال!! 

بازیکنان خرافاتی در همه رشته‌های ورزشی نظیر‌هاکی روی یخ، کریکت و… وجود دارند اما هنگامی که صبحت از خرافات در ورزش میشود، فوتبالیست‌ها اولین چهره‌های شاخص هستند که به ذهن خطور میکنند. با اینکه سال‌های متمادی است که خرافات در فوتبال به عنوان آداب و رسومی نابخردانه مورد انتقاد قرار گرفته اما این انتقادات باعث نشده است که برخی از معروف‌ترین اهالی فوتبال این تشریفات مضحک را قبل یا هنگام هر بازی به جا نیاورند. آنها هر کاری را که باور داشته باشند در بهتر شدن بازیشان و نتیجه مسابقه تاثیر میگذارد، انجام میدهند.

پیمان قهرمانی بازدید : 78 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)

تاريخچه فوتبال در انگلستان


از قرنهاي اوليه پس از ميلاد تا قرن هجدهم ميلادي، ورزش فوتبال به شکل قانوني و غيرقانوني به اشکال مختلفي در کشورهاي گوناگون انجام گرفت. بازي دسته جمعي با توپ، هرچند در دوره هايي توأم با خشونت بود و گاه به تعطيلي آن در برخي کشورها انجاميد؛ ولي علاقه مردم به آن کم نگرديد. در سالهاي 1130 تا 1180، بازي فوتبال با نام «لاسول» در فرانسه رايج شد و در ميان شاهان فرانسه، لوئي هفتم که از 1140 تا 1173 فرمانروايي نمود؛ به گسترش اين ورزش همت گمارد. او جوانان بسياري را به اين ورزش تشويق نمود و تيمهاي فراواني را بوجود آورد. در طي ساليان پس از آن، اين بازي خشن که گاهي با مرگ بازيکنان هم همراه بود، توسط بريتانيايي ها شامل قوانين و مقرراتي گرديد. در حقيقت، منشاء فوتبال امروزي، مناطقي از بريتانيا بوده است که براي اين بازي قوانيني وضع نمودند و تلاش کردند ضمن کاستن خشونت از آن، جاذبه هاي آن را افزايش دهند.

لیگ انگلیس

پیمان قهرمانی بازدید : 65 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)

تاريخچه جام ملت‌هاي اروپا


چهاردهمين دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌هاي اروپا در حالي از روز جمعه آغاز مي‌شود که آلمان با کسب 3 قهرماني و 3 نايب قهرماني پرافتخارترين تيم جام است و انگستان همچنان در حسرت قهرماني در آن قرار دارد.یورو

پیمان قهرمانی بازدید : 68 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)

626 گل در عجيب‏ترين مسابقه فوتبال جهان


 

در این بازی که به خاطر ثبت در رکورد گینس و همچنین طولانی بودن زمان آن دو تیم با 18 بازیکن به جای 11 بازیکن به میدان آمده بودند، حق 9 تعویض داشتند.
 
بازيکنان دو تيم "کاستولد ال استارس" و "ال استارس" هند براي ثبت نامشان در کتاب گينس 35 ساعت فوتبال بازي کردند.

 به گزارش فوتبال 3،  درعجیب ترین مسابقه فوتبال جهان بازیکنان دو تیم کاستولد ال استارس و ال استارس هند مسابقه ای را با زمان 35 ساعت برگزار کردند که دراین دیدار عجیب 2100 دقیقه ای، 626 گل از خط دروازه ها عبور کرد.
پیمان قهرمانی بازدید : 71 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)

شوخی با مجریان و گزارشگران، همیشه برای مردم و مخاطبان رسانه‌ها جذاب و دلنشین بوده است. درست به همین خاطر هم هست که از سال‌ها پیش، اتفاقاً محبوب‌ترین برنامه‌های رادیو و تلویزیون همان‌هایی شدند که به مزاح با مجری‌ها می پرداختند.

جواد خیابانی

درباره ما
بزرگترین مرجع فوتبال|عکس های بازیکنان،عکس های تیم ها، اخبار ورزشی، اخبار لیگ ها، برنامه لیگ ها، جدول لیگ ها، بیوگرافی بازیکنان، طنز فوتبالی، معرفی استادیوم ها، انجمن فوتبالی، تالار های فوتبالی و ....|هر آنچه از دنیای فوتبال می خواهید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 66
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 26
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 177
  • بازدید ماه : 376
  • بازدید سال : 1,536
  • بازدید کلی : 23,101